Subject: FW: EMEA 2024 toetuse aruanne
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 5 Jun 2024 15:47:06 +0300

From: Taavi Esperk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 5, 2024 12:22 AM
To: Kärt Nemvalts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Brigita Rästas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: EMEA 2024 toetuse aruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Lisan Eesti Muusikaettevõtluse Auhinnad (EMEA) toetuse aruande - manusest 
leiate digiallkirjastatuna

-tegevusaruande

-lõpliku eelarve

Kui saan midagi täpsustada, siis teen seda heameelega!

Kõike head,

--

Taavi Esperk

EMEA’24 projektijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

(+372) 56 504 875